Onsdag 25/11

Gu så skönt att vara ledig idag!..jag har hunnit med å städa toan och köket..jag har till och med frosta av frysen men de gick inte så bra de börja som aldrig smälta..men jocke tog hand om de när han kom hem..
sen har jag varit ute och promenara i de piss dåliga vädret..när ska snön lägga sig ordentligt!?...

Känner mig inte rikgit på topp idag..de ska alltid var nå helvete!..jag vet faktiskt inte vad jag ska göra?!..

Men snart är de första andvänt=)så mysigt..ska bli så kul å få pynta=)...Sen måste jag börja med alla julklappar..jag som brukar börja tidigt men jag har inte köpt en ända..men jag har ju mina ideer=)


Min söta kisse som sover vid dataskärmen=)..
så jag känner just nu vill bara lägga mig med händerna över huvudet!

Kommentarer
Vivi

Ohhh tack tack, jag är väldigt förtjust i mina små pälsbollar, men du hade ju en söt pälsboll du med :)



Vilken snygg blogg du hade!! Gillar designen!!

Hoppas du har en bättre dag idag!!

MVH

2009-11-26 @ 08:56:25
URL: http://www.missvivis.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!