Söndag 22/11

Min dag har varit hur bra som helst!..fast på morgonen när man vaknar så vill man bara helst ligga kvar!...jag är verkligen ingen morgon människa..
Sen till morgon fika så får man nybakta bullar!..de är inte illa de..eller jag sa till Jonas och janne om dom hade köpt nå åt mig..tror du inte jonas slänger en påse på mig med en JÄTTE bulle..nybakt varm å go..mmm!..bulla till frukost inte illa de..haha
Sen kan man ju få roliga sms..
ett gammalt som är så kul..jag skratta när jag fick den en låång stund "Vi har kidnappat din mössa.Den återfås mot beskrivning och en mjukglass/mvh föreningen för arbetsskadade medarbetare"
haha!
Idag fick jag "Nu kommer de tomtar" ,"å andra sidan vet jag då inte hur de för din del.Du vet,dom bråkiga barnen får mjuka paket så de är bäst du äter många pepparkakor", "Säg som de är du är orolig att jocke ska få en ficklampa, janne har ditaljer"
japp så kul kan man ha de på jobbet..haha..
sen satt jag och radera massa gammla sms..och de tog i bröstet när jag läste!..av allt som har hänt och man läser de igen så blir de jobbigt..man har som försökt gömt undan de..men jag måste säga att jag har haft ett otorligt stöd från folk...och dom som har skickat och varit stöd..Tack!..jag har inte tacka alla som varit stöd..oj helt underbara!I Love You<3

Sen idag ringde min pappa och sa att han hade glömt bort stoppa in pengarna som han som "lånat"...helt söt, så sa han ja jag stoppa in 500 kronor extra för väntan, som en ränta på pengarna..men jag sa att han inte behövde de men han ville å sa "ja men du sa att du skulle få dålig lön slutet av denna månad så då får du lite extra"...hur underbar pappa har inte jag?!..världens bästa!..så snällt..tack lilla söta pappa<3Älskar dig<3
Sen när jag kom hem så stod jocke och stöka i köket..och till min stora förvåningen hade han diskat allt!å gjort de så fint..guu så glad jag blev!..de är så jag vill ha de..när man minst anar å när vi har de tuft så gör han så..plutten min Älskar dig<3

Så min dag har varit bra och måånga skratt har de blivit!..jag är på så bra humör=)...

Måste lägga upp på dom två dagens bästa!

Pappa<3
Jocke<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!