Storebror<3

I Lördags ringde min storbror till mig..de var ett bra tag sen man prata med han
Han ska snart fara till thailand och andra ställen..han blir borta ett helt år..han hade inte haft pengar på telefonen så han kunnat ringa men nu fyllde han på den enkomt för att ringa å säga hejdå..så i lördags var sista gången jag hörde hans röst som jag inte kommer höra på ett år...jag berätta allt som hänt..och de gjorde så ont!..jag börja nästan att gråta..Micke sa att om de skulle hända något med han som skulle göra han invalid så vill han att jag ska dra ut pluggen..aldrig! sa jag de kan jag inte göra..han sa ja man vet ju aldrig om man kommer hem levande och de är klart man är orolig han ska vara borta så länge och man vet inte vad som händer..
De gör så ont att ha någon så långt borta!
de kommer bli så trist när han inte är hemma till jul=(...
Jag saknar dig storebror så mycke!
Jag saknar gammla tider med dig..jag hade de så kul med dig..även om vi åkte omkring i din bil och var fruktansvärt rastlös för att de inte fanns nå att göra så var de ändå bra tider för då fick jag ha dig nära!
Jag hoppas du får de bra!..och jag ska följa din blogg så jag vet vart du är och att du lever!..å kom hem till oss oskadd sen!
för allt som har hänt så hade jag önskat dig här med mig mer en någonsin..för ha sina kära så långt bort och veta att man inte kan krama dom och ta hand om och bara umgås med dom gör så ont!
Jag vart så glad att du sa att när du kommer tillbaka så kommer du nog flytta till Sverige igen och de hoppas du gör=)
De sista Du sa till mig i telen innan vi la på var "Syrran Jag Älskar Dig"
Sen kom tårarna!

Min Tokiga , roliga och knäppa storebror
Jag är så stolt över dig och jag Älskar dig så fruktansvärt mycke<3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!