Tisdag 3/11

Vart är min snö!!..fan när jag jobba igår kväll så var de 4 plus..de är helt sjukt!..de har varit is över hela ankdammen men nu är den tinad..Snacka om klimatförändring!

Min Arm har då blivit bra igen som tur är men så dålig jag har varit!..hojja aldrig mer!...men har nu ont i tungan och percingen..är de inte de ena så är de andra!..har jobbat till tolv idag guu så skönt!..har varit ute och gått två timmar med en söt liten dam..hel grym är hon!..haha..diggar hon som fan...nå mer vettigt har jag inte gjort legat i soffan å varit trött och sett merlin..legat å läst ut min bok äntligen!..hehe..hade som glömt bort den..sen har jag prata i telefonen med mamma , pappa och Klotski vi har snacka en bra stund..och jocke är på tarfikskolan och teorilektion hör och häpna...men nu är han på väg till johan..å jag får sitta här själv=(...

Man är gruvsam till begravningen..men de är jag inte ensam om tror jag...jag vet inte vad jag ska ha på mig heller...jocke säger att jag inte få ha svart men jag vill ändå ha de..men jag vet inte..kommer känna mig ensam..massa folk alla känner alla å lilla jag kommer sitta där tyst..
De är sjukt!..ju mer jag prata om de så ju mer fattar man att du är borta..å de känns bara så konstigt...

huvudvärk har man också..nää ska lägg mig i soffan å pilla navel ludd


Kommentarer
ebru

ja exakt :/ ..

2009-11-03 @ 19:29:36
URL: http://ciftci.blogg.se/
åsa

valfri klädsel!

2009-11-03 @ 21:01:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!