9/10

Jag drömde om dig i natt Stig..att vi alla satt på verandan med en kaffe kopp i din hand du log och sa "jaa du mia,du vet ju att du inte har en chans mot mig,jag är bäst" och skratta med ditt speciella skratt..

De är helt så ofartbart att du är borta..de var du som höll i hop famlijen..de var du som alltid var snäll och vara kattvakt när vi for till lule även fast du inte gilla katter...de var du som ringde och fråga hur jag mådde när jag mådde som värst..du hjälpte mig med min läxor..vi har haft såå många disskutioner...du hjälpte en med allt!..
De är bara som ett tom rum just nu..fattar fortfarande inte att du inte finns på jorden mer...

de stod till och med om dig i tidningen :

http://www.expressen.se/noje/idol/1.1736423/idol-rabih-fick-dodsbud-under-genrepet 
Rabhi sjöng för dig Stig...de var så bra!...och kom vidare!

Du fattar inte hur omtyckt du är!...du var en helt otrolig människa!

De som känns så bra att hela familijen har varit sammlade de känns så skönt och ha haft alla dom runt om kring mig..

Varje gång jag tänker på dig så ler jag!

Gu vad jag önska jag kunde vara som du!

De finns verkligen ingen annan som är så otrolig som du var !



Jag och Jocke tände vår Änglar för dig ikväll 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!