Fredag 16/10

Ja då var de fredag igen då..och jag är ledig!mycke sköönt..håller på att tvätta coh har städa så fint här hemma!..fast de känns som att de ända man gör är städa å tvätta..de är sååå trist men tiden går ju så mycke fortare..så har jag hunnit med och ta en promenad..synd bara att de har varit sånt trist väder har regna lite..men de är skönt att de inte är så kallt men jag vill ha snö!!
Ikväll så blir de att se Idol så klart å bara mysa å käka godis!..om nu jocke vill slita sig från datorn!blir en ganska tidig kväll för ska upp och jobba i morgon och första hel dag på ett långt tag...skulle jobba sändag med men då ringer Carola och säger att de blivit nå bängel och undra om jag vill vara ledig..helst vill jag jobba och ha mina timmar..har som sakt inte jobba så mycke denna månad..men samtidigt så varför ska man vara på jobbet och inte ha något att göra?..så jag sa okej..å de gör inget för jag ska på tjejfest hos anna i morgon så de blir super bra att få vara ledig söndag=)..kommer nog bli super trevligt i morgon!


Jag önskar att du kunde sluta sitta vid datorn hela tiden!..jag behöver din närhet!..jag önskar att du kan ta tag i dit liv!..jag vet inte hur länge jag orkar ha de så här...jag vet hur jag sak få dig och inse vissa saker!..Jag älskar dig!och jag önskar att du kunde tänka positivt!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!