Gott !

Har varit och ätit hos bäckmans granne..underbara människor!..å hur roliga som helst..hoppas man får komma dit fler gånger!...suuper god mat och efterrätt tror fan jag är mätt än..hehe...men de var trevligt så de var bra att jag följde med..
har lugna ner mig nu och från och med nu ska jag försöka inte ta åt mig så mycke och inte bry mig allt för mycke..man blir som galen av allt som hänt känner jag!...

Nu blir de väl se parlamentet!

hitta en bild sen nån jul sen..så fin man är..hahaha!!


Kommentarer
Helena

Vad bra för inga idioter ska få komma här och förstöra! Vad söt du är mitt hjärta, fast det är du ju alltid :)

2009-10-11 @ 22:43:37
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!