Helgen!

Först vill jag bara säga Grattis Brosan!!
Saknar dig brosan!
Älskar dig<3



Helgen har varit bra!..
Fredag så sag man Idol så klart!..å Rabih sjung så fint så man börja gråta...Han där uppe log nog!
Tanken går åt dig..vi saknar dig!Rabih du var så underbar!
Prata om dig Stig mycke helgen..de är helt ofartbart!..och de känns så tufft och se hur dom andra har de!
Har grubbla på frågan varför??...men de är ingen ide..man ska inte fråga sig frågor som aldrig går att besvara..hoppas att alla kan komma på fötter igen!
de känns tomt..men vad ska man göra?..de är livets gång och man måste leva vidare!både jag och jocke känner att de finns som inga tårar kvar att gråta...att de bara en tomhet!
Men du kommer alltid finnas i våran hjärtan<3..du kommer alltid finnas med oss...men
det vet du nog!

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1270857&renderingdepartment=2.34558


http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1277583&renderingdepartment=2.34558



Lördag så jobbade och jag hade huvudvärk heeela jäva dagen!..men fick mig ändå ett par gott skratt...sen efter jobbet var de fort hem å duscha och göra sig i ordning..sen for jag till Anna som hade tjejkväll!..åt super god mat!och drack gott..prata om en massa!..en massa skratt blev de !...men också alvarliga saker...men de var jätte trevlig=)...gick hem sen efter tolv...men jag hade en så frukansvärt huvudvärk..var lite trist man hade de!..men gick i säng direkt när jag kom hem..men har haft så jäävla ont i natt så man nästan ville gråta!..men nu sitter jag med min riskudde runt nacken..har nästan huvudvärken borta men har otrolig ont i nacken kan knappt röra mig..man borde inte få ha så här ont!..
Men tack tjejer för igår!



Nu ska jag sätta mig framför tvn 


Kommentarer
Helena

Vilken fin bild hjärtat mitt! Snart kommer du till Luleå :)

2009-10-18 @ 21:50:55
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!