Idol !

Satt ju bänkad vid Idol igår så klart=)...många är duktiga!
Men en som är såååå dåligt är ju den där Tove..men vad i helvete är de??..hon är ju världens gulligaste tjej=)..tänkte jaa hon kankse är bra hon valde ju inge bra låt för henne förra gången..men detta var ju fan de sämst jag hört!...så säger juryn att hon är bra..vaa?!!..undra om dom är tondöva..eller vill ha kvar henne för att hon är så charmig?!...nää ut med henne!...
Men jag har ju mina favoriter..å jag kan säga att killarna är mycke bättre tycker jag..eller bättre!..dom har som mer speciela röster...många va tjejerna är som inge speciela..dom är ju bra..men man bara jaha.rycker på alxlarna..inte nå specielt..tycker dom låter som alla andra som när man stoppar på radion hör låten å tänker inte så mycke på de inget fastnar i huvudet som..men bäst av tjejerna tycker jag är Dorotea tjejen=)

Men dom här är ändå bäst tycker jag!

 


Kommentarer
Helena

Jo läste det :) Hehe jaså, så han är 86:a? Jag tyckte han var nice iaf ;)

2009-10-03 @ 22:23:38
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!