Rensa Bort allt skit !

Har suttit och läst min blogg och rensa bort allt skit...!
Känns bra och ta bort lite..
har tagit bort de mesta som har varit dåligt och så...

Har inte gjort nått annat vettigt idag..ska ta på mig sen lite senare och ta mig en promenad och handla lite..


Vilken underbar Sambo jag har..igår när vi satt och kolla på film så började han helt plötsligt baka..han gjorde en kladdkaka bara så där..å han som inte äns får äta ställer sig och bakar åt mig...Hur söt är han inte?!..helt underbar..jag har nog den bästa karln!..
Älskar dig Joakim!du är de bästa som hänt mig i mitt liv!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!