Vaccinera

Har varit ledig idag men fick ändå inte sova..var tvungen kliva upp och gå i väg och vaccinera mig..jobbigt!..jag hatar ju sprutor men jag har ju själv valt att göra de..men var inte så nervös...fick inte vänta så länge även om de var folk där..å de gick så fort!..de kändes ju lite grann men inte mycke..men jag är ju lite öm i armen..men inget annat...
men när jag gick hem kände  jag mig lite konstig å de vart vit framför ögonen..jag fick väl nojjan..satt mig ner fem minuter..så gick jag hem..har inte sovit så mycke i natt men tog igen de nu..så nu sitter jag här..hehe..
blir å ta de lungt..kramas med min kära fästman å se film
Jag har världens underbaraste man!...när jag var trött så kom han med frukost på soffan..sen när jag sov så var han å köpt nå gott bara enkomt till mig...vilken man va!



Kommentarer
Helena

Jo ska lägga över bilderna på facebook sen, förlåt att jag har vart så seg men vart riktigt trött å haft mkt för mig :)

2009-10-27 @ 19:57:47
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!