23/9

Fyy vad jag inte mår bra!...har haft huvudvärk heeela dagen..å när vi satt på möte så var jag inte så pigg..jag hade nog feber då..var alldeles varm..men jag har haft nu huvudvärk i flera dagar...och nu ikväll så låg jag och sov på soffan från 6 ända till idol börja..så nu har man sett idol..känner sig lite besviken för att vissa som man tyckte ha varit bra har varit så kassa!..men de blir spännande å se vilka som kommer vidare..än så länge är våran lycksele bo kvar..super kul!...
mår lite bättre nu men jag är inte alls i form..men jag vart då nöjd när jag fick fika innan man sluta..guu så gott de var!..
Jag hoppas verkligen inte nu att man blir sjuk!..men jag är ändå den som alltid går till jobbet vilket som..jaa inte om jag har magsjuka..men annars går jag alltid!...
Så tror jag min nacke spökar igen..har ont!så de nog därför jag har ont i huvudet..jocke har massera två gånger sen så prova han lyfta mig..å jäkla så de knäckte flera gånger i ryggen..haha..uch! känner mig som en gammling..haha..nää de blir sitta uppe en liten stund till sen lägga sig...jag måste få sova..skönt att man jobbar kväll i morgon=)

Hitta denna bild sen jag var i lule
Den bjuder jag på..haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!