50 Saker Om Mig

- Jag älskar Rosa!..som säkert många vet...haha
- Jag är dålig på borstatänderna på kvällarna..haha..de är bara jobbigt!
- Jag älskar salta godisar!
- När jag var liten så blev jag mobbad och slog ner en av killarna som reta mig
- Jag älskar och festa!
- Mjölk är bland de bästa som finns
- Jag har den underbaraste Fästman
- Jag är sämst på matte!
- När jag var liten rymde jag var och varannan dag från fritids till en kompis
- När jag gick i lågstadie tog jag alla utan två i armbrytning
- Jag klara mig inte utan mina vänner!
- Jag hatar mörkchoklad!
- Jag klara inte att äta annanas..fy fan !
- Jag är piercad i tungan och läppen
- Jag har två tattueringar
- Jag bryr mig inte hur jag ser ut när jag går på jobbet!håret står åt alla håll
- Jag sminkar mig bara om jag festar
- Jag kan ingenting om inredning!
- Jag har 35 i sko storlek!
- Katter bland dom sötaste djur som finns!
- Jag klara inte av att äta varma bananer!
- Jag älskar att sjunga!
- Jag är svin rädd för at dö!
- Började med slalom när jag var 6år men slutade
- Jag åker snowboard
- Mina föräldrar skilde sig när jag var gick i lågstadie
- Jag älskar köra skoter!
- Jag vaknar ibland av att ha svårt att andas!
- Luleå ser jag som mitt hem!
- Jag har bara killkusiner
- Är nästan Jämt glad !
- Gör alltid nå galenskap i fyllan!
- Jag har lätt för att få kontakt med människor
- Köra bil är så jäkla kul!
- Jag är pappas flicka!
- Jag är bara 1,57
- Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli!
- Jag har svårt och komma i håg namn på nytt folk!
- Men jag har ett bra minne!
- Jag tycker de är överskattat å träna!..haha
- Jag ser upp till min storebror !
- Jag tror på spöken!
- Jag har aldrig legat inne på sjukhus!
- Jul och Nyår är den bästa tiden på året=)
- Jag har mjukisbyxor på mig nästan jämt!...förutom när jag festar!
- Har sola solarium en gång i mitt liv..gör aldrig om de!
- Jag har inte riktigt koll på vad jag har för bh storlek
- De skönaste som finns är att simma!
- Jag är Väldigt kaxig!
- Jag pratar alldeles för mycke!


Kommentarer
Helena

Varsegod :) Hehe Puss <3

2009-09-18 @ 23:01:01
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!