Beröm Beröm !

De verkligen flöda med beröm igår kväll när jag jobba med min kollega cissi..hon sa att jag var så duktig..och de är den största delen för att jag fått stanna och bemanningen ringer för mina kollegor pratar så gott om en..de känns så kul att höra=)..jag vet inte riktigt vad man ska säga mer än..ja tack!..haha..jag är inte van och få beröm för man har ju alltid varit världelös i skolan och inte klara av nått..de känns bra att få mass beröm=)...sen så var alla gammlingar så gulliga igår när jag jobba..när dom säger hur gulliga man är och tackar och tycker man gör ett bra jobb...så söta när dom tittar med sina snälla ögon å ger en kram..
de var så underbart att jobba igår på något vis=)...jag trivs sååå bra!

Jag är ju bäst!..haha..men jag försöker då alltig ställa upp för alla å jobba så mycke jag kan=)

klockan är nu 25 över 6...jag sitter Aldrig så här tidigt vid datorn..men tänkte bara slänga in ett innlägg..hehe..ska snart dra i väg på jobbet=)..igentligen så ska jag sluta tolv men dom ville ha hjälp hela dagen..å jag ställer som sakt alltid upp även fast om jag hade velat gått hem å sovit!..haha..vart lite sent igår..höll på bängla med bloggen..vart heelt galen!..jag fattar hur de kan se olika ut på olika datorer helt sjukt!..
nä ska pysa nu!
See Ya!


Kommentarer
Tjoffsan

Älskar dig så mycket gumman! Du är BÄST! <3

2009-09-21 @ 13:36:58
URL: http://tjoffsans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!