Fredag !

Vilken Lugn kväll jag hade de igår, så skönt!...satt och snacka med matti hur länge..när vissa skyndar sig hem efter jobbet sitter andra länge kvar..haha..snacka om att trivas!...
Idag har de varit ett jäkla pissväder...usch!...och har de har varit en dag men olika saker..en tråkig sak och en spännande!...de känns som att allt händer på en gång..skulle gå kort dag men fick i stället gå hela dagen..men har fått sig ett väldigt gott skratt!..haha..dom är som roliga..sen skulle jag vara ledig hela helgen men jobbar delat i morgon..drygt!..men de gör inte så mycke är ju ändå ledig söndag..får man då hoppas..haha..men nästa vecka är jag lång ledig..funderar på luleå?!..men får se hur de blir...
Har nu suttit och kolla på skor som jag vill ha..har länge nu fundera men klicka bort beställningen jag gjorde..men får se kankse gör en sen..är väääldigt suugen!...
Kväll blir de bara lugnt..ska äta nå godis och se dobbeddo
see ya !


Kommentarer
sara

Du kan ju stötta Joakim när det gäller att dricka cambridge för hans skull!

2009-09-06 @ 20:29:49
URL: http://frookensara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!