Grattis LillaSyster !

Idag fyller min lilla syster 9år..hurra hurra hurra!...jag hade gärnat varit hemma och fira henne och ätit goo fika..men tyvärr jobbar man=(....men vi ses ju ändå i oktober!
puss på dig min söta lilla syster..våran lilla minsting=)

Idag på jobbet har de gått bra å vara i andra gruppen..men stackars lilla berit som är gravid som nästan svimma av i matsalen..svetten bara rann på henne och alldeles yr och vit i ansikte drack massa vatten..tur någon skjusa in henne..vi blev lite oroliga..men kan då säga att dom hitta inte nå fel på henne..å de var väl tur=)...men de var tajming åxå..haha...först var den gruppen jag var i för kort plus inne i min grupp var de en gubbe för kort..så då fick dom panik ringa in någon..men de gick bara fint sen=)på eftermiddagen så fick jag vara i min grupp igen..men jäkla så vi skratta..ibland så hör folk de dom vill höra..haha..å jag å jonas dela en tur och tog en bil..jäkla vad vi flumma..haha..jaa dom är hur underbara som helst på de där stället=)
Fick veta av chefen idag att jag bara har vikariat oktober ut..shiit!..men hon sa att hon skulle försöka på kommun å få de förlängt men sa att de kommer nog inte bli något problem hon sa att jag inte behövde oroa mig..de känns tryckt=)..så får hålla tummarna!
Guu så jag mått dåligt på eftermiddagen..de första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig å sova..har haft såå ont i huvudet..så var jag som yr..så min underbara man som inte änns får äta mat ställde sig och gjorde kyckling åt mig..är han inte underbar<3...så sen har lia varit här å vi har legat å knappra på plommon och sett hockeyn men den var inge bra..snacka mest..jag har till och med tagit en treo..men har lite huvudvärk kvar å så sitter jag svettas som en gris..jag är inte nå gry just nu..känns som feber..men har ingen termometer...ää en sån behöver man inte ha..haha..tur man äntligen är ledig i morgon=)får jag vila ut
nää de blir en tidig kväll!
God natt !


Kommentarer
Lina

JA fyller också år ida!

2009-09-22 @ 08:43:51
URL: http://linow.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!