Haha !!

Guu så jag har bänlga med bloggen..men se jag lär mig mer och mer..men den får se ut som den gör just nu..haha..har suttit hela dagen med den..
Nu ger jag upp!
har inte gått å handla som jag skulle göra..men jag har ju flera matlådor ändå...är lite sugen på nå gott..men jag vill helst inte äta för jockes skull..vad är inte bättre än att mysa äta godis å se film...mmm..
Blir allafall å se film ikväll..har låna män som hatar kvinnor!..har velat se den länge så nu äntligen ikväll..

Bilder sen igår snodde från Sofia...haha..fy vilka hemska bilder!!..men jag säger bara dom bjuder jag på!haha


Kommentarer
Helena

Bloggen blev ju fin :) vill också ha en fin blogg :) Fina bilder föressten :) Love you <3 Puss!

2009-09-18 @ 21:58:57
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!