Luleå Here I come !

Idol började igår som sakt och jag och till å med jocke satt och såg de..jurryn är ju bara för roliga!..specielt han bagge..haha..han är så jävla rolig!...men jag är lite besviken ändå på idol..för de va som inte så mycke om uttagningarna..man fick som aldrig se så många komma vidare var bara en massa annat..så de var lite trist!..de är ju ikväll med men då jobbar jag=(...men får se reprisen!...
men andra avenyn började bra tycker jag...kommer att följa de nu mera=)

Nu sitter jag här ny duschade och har fått i mig någon fika..börjar jobba klockan ett..å jobbar ända till halv tio ikväll..drygt!..men de går nog bra..sen när jag kommer hem måste jag packa!..jobbigt!..haha..
Imorgon dras de hem till lule!..wii!..ska bli kul..hoppas jag!..blir lite besviken på människor att dom ska vara så tråkiga å bara nää men jag ska inte ut allafall,nää jag ska nog inte parta...va fan!..ni gnäller att jag ska komma hem å sen så är ni bara så där..skärpning!...men får se hur helgen slutar!...en som vill träffa mig är då anna=)vi ska dra en fika på stan..så de blir nog bra..men de är ändå skönt att få komma hem=)
Så har jag så underbara med arbetare som låter mig få sluta tidigare så jag hinner med bussen..dom är så gulliga=)..är hemma tio i morgon kväll !
Nej, nu ska jag göra mig i ordning
Vi hörs nästa vecka !
see ya !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!