Marknads Helgen !

Har jobbat heela helgen lång..men de gör mig icke!..för jag bytte ju bort den..far hellre hem till lule=)...så hade jag ändå inte haft någon att dricka med..
Helgen har varit huur bra som helst=)Freadag såg man Idol så klart!...kul att våran lyckselebo kom ännu en gång vidare..men sen ska man tydligen rösta på vem som ska ta den sista platsen..de står mellan pioter och kalle...å de är klart kalle ska vidare..vi ringde två gånger..gillar inte den där pioter han är inte änns bra!..
Sen så hörde jag att lule spela mot skellefte och förlora..skääämit lule!..men då van dom första på hemma plan med 8-2..vilken utklassning..haha..bra jobbat grabbar
Lördag jobba jag delat..men jäkla så kul vi haft de på jobbet..Matti, anders och jonas så jäkla roligt man har haft med dom..haha..matti har skrämt mig 6 gånger hittills..han tycker de är kul varje gång..haha..å han står på olika ställen..haha..sen på mina lediga timmar gick jag och jocke på stan jag köpte en rosa linne så klart rosa!haha..och jocke köpte massor av kryddor..sen var de bara arbeta kväll..å jag som skojja med jonas på markanden att han skulle köpa fika så hade han gjort de..så gulligt!...jäkla så vi garva..allt som sades relaterad till sex..ska man arbeta med dom gäller de inte vara fin kännslig..haha..vi hade jävligt kul!..sen när vi sluta så tog jag å jonas en runda genom lilla stan..kolla vad polisen pyssla med..å de krylla med ungdomar..dom såg inte ut att vara gammla..man kändes sig gammal när man gick och tänkte "kära nån vad pysslar ungdomarna med"..haha..sen skilldes vi å jag fortsatt hem..men hörde från många håll hur de festade överallt!..man blev på bra humör..vart lite sugen på supa måste jag erkänna..jag tänkte för mig själv "varför kan de inte vara så här andra helger åxå?varför just på marknaden?"..de har jag inte riktig förståt..men de skit dessamma..
Har jobba hela dagen idag...har haft de roligt på jobbet som vanligt..vi satt å planera min hämd..haha..så bra ider vi fick..haha..gick en sväng på marknaden köpte mig en tröjja till men tänkte "kankse borde ta en annan färg än rosa"..japp så de blev grön=)
Nu ska jag lägg mig å se csi med min sambo..
See Ya !

Jag bara älskar den<3..hehe


Gillar den !


Kommentarer
Helena

Båda tröjorna var fina :)

2009-09-27 @ 20:53:04
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!