Tisdag 22/9

Gu så skön dag de har varit idag...fått sova!..så skönt men jag klev ändå upp vid tio..har suttit vid datorn och bängla sen tvätta..tog mig sen en promenad i regnet de var så uppfriskande och jag var på så bra humör..gick med ett leende på läpparna..hängde upp en massa tvätt och lyssna på musik och dansa..sen tog jag mig ett varmt bad med tända ljus och lyssna på p3..sen när jocke kom hema har vi legat å hållt om varandra och sett på csi ny och äntligen hitta han andra sesongen av Merlin..de är såå bra=)..han hitta även de nyaste avsnittet av csi maimi..fast de var inte så himmla bra..men jag längtar bara på fortsättningen..fika choklad och limpa..och har så klart inte missa idol heller..=)..bara rått om varandra så skönt=)...kan inte bli en bättre dag..livet känns bara så bra just nu..för att man orkar inte bry sig vad folk tycker..jag bryr mig inte hur jag ser ut och på vad jag får och inte får äta..jag är den jag är å de känns så bra just nu=)
de blir och sitta uppe en stund till pussa lite mer på jocke=)
Så blir de jobba i morgon igen!
See Ya!


Kommentarer
helly

Tjohoo!

Det var inte igår, hur är det med dig då nu för tiden?

kramis

2009-09-23 @ 13:32:49
URL: http://hellly.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!