15/4

Det var jätte trevlig kväll på vinlotteriet=)...vi vart ändå några stycken å de var ju jätte kul=)...fick uppleva "änglarnas landningsbana"..helt sjukt!..denna snubbe har alltså häng upp tusentals med reflexer på träden längs vägen vid huset där han bor..flera kors och änglar med reflexer runt om å jesusgubbar..och massa skytlar nått exempel "vad tror du händer efter döden?" "vem skapade människan apan eller gud?"...å ni skulle ha sett på kvällen när man såg alla reflexer..de var helt sjukt!..alltså man måste nästan uppleva detta..haha..så åk till byskträsk!..haha..
Kom hem surra ett tag och så pang la mig på soffan och slockna det var som om man släckte ut ett ljus..mådd inte riktigt hundra..jocke bar mig till sängen..han är ju bara för gullig ibland=)..sov vändigt bra men vakna med världens nästäppa och feber..uch vad jag inte kände mig kry!..låg nästan hela dagen orka inte göra nå..men till slut så tänkte jag att jag måste ta tag i disken..diska inte länge förren jag börja blöda näsblod och fick smärtor i magen..så var tvungen lägga mig ner..sen orka jag inte göra nå mycke mer den dagen..så idag har jag varit mycke piggare men super förkyld fortfarande..men jag tog tag allfall med disken och städa köket och toan=)..
Inte så kul att vara sjuk när man har ledigt=(


Det är fler som jag som inte gillar denna stad..
För antigen flyttar man här ifrån och vill aldrig mer tillbaka eller så flyttar man hit och vill bara här ifrån..men de känns som om när man väl har flytta hit och fått sig ett jobb är man fast!
Du och jag har samma tänk lena när de gäller om denna stad!..man måste nog flytta här ifrån eller flytta hit för att förstå...men vissa har ju vänner , jobb och saker och göra här å då är väl klart folk stannar!
Å jag har ett jobb..men inget annat!..de är lätt och komma in i denna stad men sen blir man bara ifrån buttad och folk bryr sig inte eller hör av sig!de är få i denna stad jag litar på och kan lita på tycker jag!å Lyckesle är skvallerstad nummer ett..har nån gjort nå så vet alla andra om det nästa dag men de är ju för att denna stad är så pass liten..men i en liten stad borde man hålla ihop mer tycker jag!
Jag passar inte i denna stad..och jag är lite utanför!
Lena, jag säger bara de jag lovar att inte skaffa barn i denna stad de är ett som är säkert!
Men de har jag säkert sakt tidigare..
Å sen tänker säker flera att men de är bara att flytta!..men de finns inget som är bara!..jo kankse för er för ni har de väl inte de svårt att få jobb ,pengar och vet vad ni vill..för de första vill jag inte ge upp detta jobb som jag fått som jag trvis med hur bra som helst!..sen vill inte jocke flytta (inte än allafall)å de respektarar jag..å jag vill ju vara med jocke..men det får inte gå för länge!man vill ju vara lycklig och göra det man vill göra..så kanske jag får de en dag!..å sen är de inte lätt om man inte har jobb någon annanstans heller eller så mycke pengar och aldrig haft råd och göra så mycke..
Så livet är inte "BARA" så....

Nä nog surrat om de..nu sitter jag här ny duschad..tänkte lägga mig ner i soffan och villa resten av denna dag och kväll..


I Like Rosa !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!