28/4

Nu har det gått några dagar sen jag skrev..men jag har inte haft någon lust att skriva för att det händer väl inte allt för mycke...

Igår var jag då allfall på modevisning med Anna..det var jätte kul att hon fråga mig=)..synd bara att jag hade migrän för annars hade varit ännu bättre..men det var trevligt=)med många olika människor som gick, inte bara dom där smala..hehe..men alla kläder var inte min stil!...vi ryckte på ögonbrynen nån gång..haha..å så fick skjus av annas lilla syster=)...haha..hon är ju som rolig..å jag som tycker jag kör dåligt..men emma hon är lite speciel när hon kör..haha..nå mer säger jag inte :p

Jag har inte sovit knappt nå alls i natt..jag la mig och skulle försöka sova men det gick inte alls å somna det ville inte gå över..jag vart helt tokig!..så jag låg och halv grät så ont hade jag de..jocke han var snäll och masera min nacke eftersom det brukar lätta..å då var klockan kvart över tre..ja det lätta lite men bara så minsta lilla..men jag tog mig två alvedon och försökte sova och tillslut släppte och jag somna men efter som klockan var så mycke så hann de inte länge för en klockan ringde och man var tvungen för att kliva upp..å sur var jag!..haha..jag ville ju sova!!..å trött så in i helvete var jag..men jag tog mig en dusch och somna en stund i soffan..så gick man till jobbet men tror du inte då jag fick tillbaka huvudvärken när jag promenera..less!!..så jag tog mig två alvedon på jobbet..som så klart att det inte funka men jag tar dom ändå i fall att dom skulle funka..haha..men jag vet att inga tabletter funkar på mig!!
tur jag jobba till tolv bara så då var det hem och sova nån timme..å nu mår jag mycke bättre=)..men jag har liiite liiite värk i huvudet..
Jag måste gå till en sjukgymnast å få hjälp med min nacke och huvudvärken..hoppas dom kan hjälpa mig om vem annars??!..men jag brukar ha jätte migrän slutet av min mens..å det är slutet av min mens nu..å det är inge kul kan jag lova!
Ja men i allafall har jag haft besök av Vanja och lilla Alycia=)..det var trevligt..jätte kul att dom kom=)...jag och gjorde en snabb städning..haha..för man vill ju inte att det ska vara allt för stökigt när man väl får besök..hehe..å vi har inte besök ofta..
Jocke ha farit i väg till körskolan
orka inte göra mat så jag tänkte gå på kiosken och köpa nån panpizza eller nå..
Fan jag eller vi kankse de heter måste sluta äta så mycke slisk å götta som vi gör...nää skärpning nu!!!..å mina promenader har som försvunnit..men för man har varit lite nere och inte alls då velat göra nå..men nu är det inge snö så nu kan jag promenera=)
men ikväll blir det bara soffan!

Gu det är så spännande!..jag är så glad på nå vis=)





Så här har jag känt mig!hängig och helt slut på!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!