Många Tankar !

Man har inte skrivit på ett några dagar..men har inte idas..och man har inte så mycke att säga..men tänkte jag skulle bara slänga in ett blogg inlägg..:p

Jag har varit ledig igår och idag=)..mycke skönt!så jag har sovit!...igår städa vi heela dagen låång..sen blev de se Arn filmerna=)..tänk om karlarna kunna se ut så där klädd med svärd på sidan..*Grr*...haha..

Idag har jag varit till skolan och prata om mina betyg=)..så nu ska jag äntligen få ett slutbetyg och de känns hur bra som helst=)..då kan jag söka sen till de jag vill söka..men man vet inte rikgtigt vad man vill söka..Ska man söka och ska man söka till undersöterska?..de är kul med hemtjänst men vill ju inte jobba på sjukhus å sånt?!..eller ska man söka till förskolelärare som jag fundera på länge?..men kommer jag få jobb sen när jag går ut?...jag är ju 23år snart 24..så ska man plugga i tre år..men jag vill ju ha barn när ska man kunna skaffa de om man pluggar och sen kankse man inte har jobb?..eller kankse jag blir artbetslös snart..å om jag får jobba här så vill jag ju inte stanna..och när ska man bilda familj?
Många tankar!jag håller på bli galen..jag vet inte vad jag ska göra?!..jag är rädd att man tar fel beslut..eller att man inte tar några alls så tiden bara rinner iväg....jag vet att de är bara jag som kan bestämma..men jag vet inte hur jag ska göra och vad jag vill!?
Men någon gång måste jag besluta mig för något..och kankse vet snart vad jag vill?jag känner mig gammal men samtidigt så ung..men klockan tickar!..för jag vill inte vara för gammal och skaffa barn!..och jag vill så gärna ha men de känns som att de aldrig kommer passa..å sen vilja vara i en stad jag trivs och ha mig ett bra jobb...
Men när kommer man få de?när kommer min tur och vända?

Ja man blir bara Galen!

Nu ids jag inte tänka på de mer!..annars idag har jag varit på lindex och handla för mitt presentkort jag fick från jul..hade lite kvar..blev lite rakblad och duchskräm=)
Men fy så jäkla dyra rakblad är..159kr för 4st de är helt sannslöst!..fattar inte hur de kan vara så dyrt!
jaja tur man har råd att köpa de...
sen har min överdel till bikini äntligen kommit!!..den är så fin min ROSA!!
Blir å äta lite rester sen ska vi till Domarvägen och fira Sara som fyller 19 idag

See Yaa !

jag vet har lite valkar..haha..men stoppa ändå upp en bild på min bikini:p



Kommentarer
Lena

Vet du en sak? Båda mina systrar fyller 27 nu i år och vad jag vet har ingen av dem planer på att skaffa barn snart ;)

Så jag tror inte du behöver oroa dig riktigt än, Oroa dig för det när du börjar närma dig 40 istället! ;) Än så länge har du ALL tid i världen på dig att klura ut vad du vill höra :) <3

2010-04-10 @ 01:25:10
URL: http://ayashi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!