1/8

Det blev öl tälte i torsdags..det var inte så mycke folk men det var trevligt ändå=) satt och prata i massor..det är skönt att det finns människor som kan förstå mig och människor som puchar på en när man ältar att ää orka bry dig..man behöver det!sen är det synd att vissa som man trivs med bor långt borta=(

På fredagen så skjusa jag mamma till bussen och sa hejdå..det gjorde faktiskt inte ont den här gången när hon for men kanske det beror på att jag kommer träffa henne nästa helg med:P
Gjorde alldeles för lite den dagen förrutom att jobba kväll :p

Lördag har jag jobba delat..Jag var svin trött hela morgonen men det kankse var därför jag vet att det var lördag..haha..sov en stund när jag kom hem..och sen var det bara fara iväg och jobba..jag hade sånt öl sug när solen kom fram...men som tur har jag bra arbetskamrater så jag fick sluta en timme tidigare=)så det var bara snabbt hem öppna sig en öl och satt sig på ballkongen i solen=)..det var en nice kväll..som innehöll allsång ute på ballkongen..haha..det var fruktansvärt mörkt ute!men det blev inge öltält för jocke var inte sugen så det blev en pizza och sen sova :p
Det vart en drink för mycke..jag som ska dra ner på alkoholen men jag var inte så jätte onyker kom då ihåg allt och det brukar jag annars inte göra..haha..och inge bakis heller!

Nu blir det att städa upp lite här hemma sen vet jag ej vad som händer!


Bilder sen torsdag


Bilder från igår


Och en bild i dag..haha den bjuder jag på

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!