22/8

Det vart en toppen kväll igår=) först go mat!och sen kom Anna och Hans hit och vi tog oss nån öl och prata i massor...vi har inte umgåts på flera år så det var så kul och ses och prata har som sakna det..för några sommrar sen så umgicks vi hur mycke som helst..drack och spel kubb..vet inte vad som hände vi har väl haft annat å göra..:P
sen kom Lia och krillaz och några fler och sen vart det nån till..haha..men det var kul..dom var onyktra och inte jag..så fick många skratt..men till sist så var jag som tvungen skicka ut alla för jag var tvungen få mig nån sömn..skulle upp och jobba kl 7..å jag var så trött på morgonen!ucha!jag till och med stoppa telen på snozza och det gör jag aldrig..haha
Men det var en väldigt trevlig kväll=)
Tack alla!


Satt och kolla på gammla bilder sen 08
I miss them!
:

Kommentarer
Nicke

ja det va tider för några år sen :)

2010-08-22 @ 22:41:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!