23/8

Ja då var det måndag idag och jag har varit för jävla trött idag!..ucha bucha!
Som tur är så gick jag till kvart i tre och fick sova när jag kom hem:P
Så har typ bara lata mig sen dess..ätit mat och sett på Lejonkungen som är så gullig!ja jag vet jag är som ett barn men gammla disney filmer är så bra och så mysiga=)
Nu hade jag tänkte mig göra nå vettigt ska ta mig en promenad i skit vädret men whata hell jag är inte gjord a socker, kankse sen att jag ger mig på disken(om jag ids!)
Jag tänkte bara skriva en rad eller två=)
Tjingeling!



Kommentarer
Anonym

Fin i håret

2010-08-23 @ 22:24:24
已知 Mohammed☆ Al-debis

Hej grattis. du har vunnit i tävlingen.

Du, kontkta mig som snabbt som möjlig för att fixa din blogg design.

hur vill du ha den?

Jag ska göra till din blogg:

Hello kitty muspekare.

Massa snygga hjärtor innan rubrikerna i menyn och

länkar i menyn.



En enkel backgrund.

Om du vill ha en jätte avanserad backgrund så kostar det lite extra.

10:- kr extra brara för vinnarna. Men orginalenn kostar det 50:-



Ska fixa mycket mycket mer snyggt.

2010-08-24 @ 17:08:27
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
已知 Mohammed☆ Al-debis

sv: visst. men jag har slutat göra headers :)

sorry men du kan få den avanserad snygg backgrudn gratis :)

'Du kan fråga http://jennielenita.blogg.se/

hon gör snygga header. Det kostar pengar. men om du ber jätte jätte jätte snällt så kanse ger hon dig för gratis..



Men skicka dit lösenord och e-mail till mig i mitt email. [email protected]

så ska jag fixa din design

2010-08-24 @ 18:27:26
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!