Det är bättre nu!

Tänk att ena stund kan man vara så less för sen bli bra igen...
Jag fatta fel om hela säga upp kontakten grejjen, för jag fatta att han inte ville vara vän men han fatta som mer att det var jag som hade gjort de..å kankse var det lite mer från min sida..men nu ikväll vart det en vänding!helt plötligt kom alla bra orden ut att han älskade mig ändå som vän..då lätta mitt hjärta och argheten försvann..men ändå säger han att inte helt litar på mig och det kändes inte helt bra..för jag vill ju vara den man kan lita på och känna sig trygg med..men han ville ändå inte släppa taget om mig som vän..men jag vet inte om det är bra om han inte helt litar på mig..men det känns mycke bättre och vi får se vart det går..men det blir säkert bra till slut..
Jag brusa upp mig väldigt mycke....men man vill inte höra massa slag ord då blir man ledsen och arg..
Men det är bra nu!
Min kära farbrors sambo skrev till mig "jag tror att du är lite hård mot dig själv - tror inte att du alltid är den som gör fel. Och so what om det blir fel någon gång, mänsklig egenskap, man lär sig förhoppningsvis något av det. Och hur tråkigt skulle det inte vara om allt blev rätt och perfekt alltid"
Och det är ju så rätt..vi gör alla människor fel och man lär så länge man lev..
Visst jag är dålig på ta kritik och folk som säger att jag gjort fel men när jag inte gjort fel blir jag väldigt arg!Sen så är människor väldig bra på att kritisera mig och alltid pika mig och det jag säger...då är inge kul alls!..jag förstår inte bara alltid varför jag ska få ta imot så mycke skit!
För jag är inte sämre än någon annan människa..
Men nu har de allafall löst sig för denna vän=)

Tänk att vi är alla är olika och tycker olika..vi har människor omkring sig som tycker om en och andra inte..och man kan kankse tycka det är konstigt..men vi är ju alla olika...tänk om man bara skulle låta vissa människor bara vara åt sidan och inte tänka på dom prata med dom..så man sköter sitt eget..borde inte det enklare?skulle de inte bli mindre bråk?..det var bara en tanke..men det är nog ingen dum ide kankse!ska prova nästa gång någon som är dum mot en eller nån kritiserar det man skriver så är man bara tyst och inte säger nå..då borde det inte bli nå bråk...eller så blir det bara värre?..äää orka tänka detta nu..
ska gå och lägga mig i soffan=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!