Less !

Nu är jag hemma igen eller jag har ju varit hemma i några dagar...jag har inte bara idas skriva något
Jag har inte hunnit med så mycke mer än att jobba och igår så var jag på lunch med tjej jouren för två stycken ska flytta söder ut..svin god mat var det!
Sen fira vi jocke också som fyllde år i lördags..vi åt jätte god smörgås tårta och fika...senare på kvällen kom Nicke och Åström och fika lite tårta..
Satt och såg serier jag och jocke men var så jävla trött så jag somna och sov som en stock..jag har Aldrig sovit så gott som i igår kväll!..jocke väckte mig vid fem och tyckte jag skulle lägga mig i sängen med han..så gick till sängen och somna om..men jag var uppe ganska sent kvällen innan det var därför jag var så trött men jag får skylla mig själv när jag ids bängla med folk!

Jag har inte varit på nå humör alls!..jag har gråtit och bara helst velat ligga i sängen och själv dö!...Mina problem tar aldrig slut!och en än gång är jag den stora synda bocken!folk försöker ändra på mig och jag är less på all skit!
Anledningen till att jag nu är less är för att en så kallade vän har sakt upp vänskapen med mig bara på grund av att jag inte kom på deras bröllop!vad är det för vän?nää ingen jävla vän alls..
Jag kunde nämligen inte komma för det var mitt i semester tider och ingen ville byta med mig så var tvungen för jobba..och jag prata med han och han tyckte som okej vad synd..men kom alltså i förrgår typ en vecka efter bröllop skäller på mig på msn när jag fråga hur allt gick och så...Jag fick så mycke skit!..jag var patetisk, Jag var inte mer människa och jag hade gjort bort mig och jag hade gjort fel!VA?snacka om jag blev paff!jag trodde aldrig det om denna människa..och sen vill jag bara säga att så jävla bra kompisar var vi inte vi hängde mycke förr men inte nu så mycke..träffas aldrig och prata aldrig..så kommer han och skäller ut mig på detta sett!Jag visste inte att om man inte kom på bröllopet så får man inte vara kompisar sen..Sen så tycker tydligen flera som han som, sa han...och så har tydligen någon snacka massa skit om mig som känner mig..och sakt att mitt beslut att inte komma hade med jobbet att göra utan med jocke att han skulle ha sakt nå...man ska aldrig tro på rykten!..jag skulle gärna vilja vet vilka eller vem det är som snackar massa skit!inte för att jag kommer få reda på det..men jag har bara så stor lust och ge den en snyting!
Och som vanligt så fattar folk alltid fel och får fel uppfattning om mig!
och när folk bråkar med mig så vill dom läxa upp mig och tro att dom är bättre och dom är en bättre människa än jag...men det är dom ta mig fan inte!...ingen kan komma och säga att bara för att jag inte kunde komma var det fel och att mina åsikter är fel för det finns inga fel!..jag får tycka vad fan jag vill!..och folk väljer sina egna vägar att gå..det finns inge fel!...Så att folk försöker ändra på mig det kan jag fan säga att det är fel!INGEN JÄVEL SKA KUNNA ÄNDRA PÅ MIG!..jag är den jag är så fucking deal with it!
Less less less!!
Hur folk kan bete sig!
men fattar inte varför jag gråtit för en sådan skit vän för det är ändå inge att ha!

Det är tur jag har mina vänner som jag har!.det kändes så bra när klotksi ringde och prata med mig..och det är tur jag har Jocke som alltid backar mig upp och tar för den jag är...
Att höra att jag inte är någon ond människa...att ingetligen kanske jag är med god än dom som bråkar på mig!
Men ibland känns det bara skit och livet vädrelöst när människor ska hålla på trampa på mig!för en människa orkar inte ta i emot allt för mycke skit!


Fast nu ids jag inte tänka på idiot människor!..jag skulle igentligen jobba till 12 idag men Elin ringde och lät desperat och ville byta..och det var bara skönt för då fick jag sova ut..så nu jobbar jag kväll och sen är jag ledig ända till söndag..såå skönt!
Nu ska jag göra nå nytta!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!