LK Plus Möhippa

Jag har inte skrivit nå om när jag var till lule sist...Jag hade väldigt kul=)..det var flera år sen jag gick på kalaset..och första gången jag var på möhippa=)

Fredag så var jag med min kära vän Klotski så klart..haha..å min lilla Boden bo marie=)så var Stiny med..det var flera år se jag såg han!han känner jag från Uh :p...så var Anders och Vicky förbi...å så kom Sunderby Alex det var jätte kul och se han=)men det var bara jag , klotksi , marie och Stiny som for på kalastet..grabbarna hade redan band så jag och marie fick köa för få våra band..vi hade förköp så klart:p men vi vart jävligt less..det var svin mycke folk och sen putta dom på så vi glämdes..så när vi väl köat så fick vi gå fram till en lång disk och vänta där för få sitt band...det var nytt kösystem i år..Den Sög!nä hujja!..vi träffa nå unga gällivare pojkar som var med oss som vi sedan tappa bort..skönt!..haha..dom var trevliga men dom var 18 -19..lite för unga..haha..men vi hitta en sen som vi satt i öl tälte med och drack öl..träffa en som jobba på Uh tidigare..hon var ganska så onykter!..haha..men det var kul=)följde marie till bussen och kram och sa hejdå sen var det bara i säng!
Å jag kunde hålla mig från att dricka mycke för att jag ville inte jag var bakis till möhippan..jag är impad av mig själv!haha

Lördag så kidnappa vi den blivande bruden..vi tog henne inne på åhlens..hon fick ögonbindel och vi for ut på bernäset och hon fick rida på en stor häst..sen for vi hem till hon som ordnat möhippan Charlotte så fick vicky duscha av sig å byta kläder..sen var vi ner på stan och hon hade en bok med sig och hon skulle fråga efter äktenskapsråd..och det var faktiskt en del som skrev så det var kul=)Jag är så impad på Vicky som våga göra det..det trodde jag aldrig!..jag skulle aldrig våga göra nå sånt!..men du är Bäst vicky det vet du :p..sen gick vi hem till charlotte och go mat!sen på kvällen så blev det sexparty!..har aldrig varit på ett sådant men det var väldigt kul och mycke skratt=)sen var vi självklart ute på kalaset..vi såg på Petter som var grym!sen tappa jag och helena bort Bruden och gänget men hitta dom i ett öl tält så sen gick dom och åkte karusell och jag och Helena stanna kvar i öl tälte och sen såg vi inte dom mer..haha..jag och helena storsa omkring å prata med folk och käka popcorn..Jag köpte lite festivalmat kina mat och gick hem och åt..fy så gott det var!
Jag har aldrig varit nykter på ett lulekalas sen jag börja gymnasium..shit!..å jag har ju sakt jag ska trappa ner på alkoholen..så jag är impad av mig själv!och så ska jag fortsätta!

Det var då en toppen helg med toppen människor<3

Från Fredag :
Marie<3
Klotski<3
Stiny



Bilder från möhippan :
Kidnappning !Rida hästLeo fick också skriva :p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!