17/12

Igår testa jag spinning för andra gången i mitt liv..denna gång var det jävligt jobbigt!vet inte varför..det var som tungt det var nästan nära på att jag skulle ge upp..men jag är tjurig:p..valde en annan cykel denna gång så har inte alls haft ont mellan benen som förra gången..kände inte av nå alls faktiskt å det är ju bra=)
Idag var jag ledig..har semester i helgen=)Mycke skönt!..tyvärr kan jag inte göra så mycke för plånboken säger nej som sakt..eller jag har pengar men väljer och priotera det till bensin till jul när jag far till lule och för att kunna gå ut på juldagen..
Jag har sovit länge idag..å var som nere idag med, men jag ville verkligen inte sitta hemma palla det inte!..Men tur så sluta Anna tidigt så jag for till henne och surra och kolla på när hon baka knäck..så fick jag provsmaka så klart:p..hon är duktig hon=)..så skönt och vara med någon och bara surra av sig..Det betyder mycke!
Sen for jag och jocke och handla å gjorde en köttgryta till middag..fast vi var inte sugen på laga mat alls:p..
Så nu har vi suttit och kolla på film och ätit gott och myst<3
denna dag vart bra till slut=)
Jag tar mig sakta upp igen..snart är jag på banan igen

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!