18/12

Ja vilken dag!men det var ändå bra ändå:p..när jag vakna så visste jag inte vad vi skulle göra och vart lite smått rastlös å bitter å tänkte gå och lägga mig igen..men då fråga Jocke om vi skulle fara upp till Sidberg och hälsa på jockes farmor och farfar..å det gjorde vi=)..Nicke följde också med:p
Jag ville köra för jocke kör alltid..det gick bra vi prata å lyssna på musik..men då sista biten..När jag skulle svänga av mot sidberg jocke drog handbromsen och jag höll mig inte ta mig upp..Arg som ett bi gasa jag å bängla och jocke arg å jag blev ännu argare men till slut kom vi oss o väg..det var halt ute..men jag arg till slut gick det väl fort och jocke gnällde så jag gasa och sket i det..gick 50 men det var ju halt och sen i kurva så vops så körde jag va vägen in i en snö hög..Grattis Maria du lyckas med allt!..å jocke skrek å jag försökte backa men rörde sig inte en centimeter..jag vart argare än argast så jag gick i väg..dom fick hjälp och få loss bilen..det var inte så lång bit kvar till husen..
Men det är tur Margareta och Bengt är på bra humör och ge mig ett varmt välkommande så man kan inte vara arg en lång stund=)
Så vi har fika och ätit middag och haft det väldigt mysigt=) Tack för det<3
Nu är man hem kommen och ska snart he sig ner till tvättstugan för att tvätta
Ha en trevlig Lördag!

Kommentarer
Helena

Gumman, inte bra att köra bil när man är arg. Och inte gasa på mer heller :)

2010-12-19 @ 14:46:39
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!