19/12

Ja då var denna helg över..Den har gått fort tycker jag även fanns det kändes lång i fredags:p
Fick frukost på sängen i morse..naawh<3..jag älskar bli bortskämd..hihi:p
Sen har vi städa och sen har vi Äntligen panta alla pant brukar..det fanns över allt!så nu finns det så mycke plats helt plötsligt..hehe:P..Men det vart inte lika mycke förra gången..men det vart till slut 287kr=)Det är inte illa!
Sen har vi inte hunnit så mycke mer till middag då vi åt fiskbullar..satan så länge sen man åt det!Men det var för jävla gott!=)
Så har jag hunnit med ett spinning pass också=)Har hunnit träna 4 gånger denna vecka..shit!brukar bli två högst tre..men det är bra jobbat=)har ju haft tid nu så..
Idag fyller min Favorit Jeanette år=)GRATTIS!massa kramar till dig och hoppas jag hinner träffa henne på torsdag när jag kommer hem=)
Sen så kommer min storebror hem i morgon=) synd att man inte var hemma=( Men då blir han ändå några mil närmare mig:p..Jag längtar hem just nu!ååå kan det inte bara bli torsdag snart!
I morgon är det jobb som gäller igen..nu är semestern slut=(...fan vad jobbigt..haha..nää då det ska bli skönt men det är bara jobbigt och måsta kliva upp på morgonen men det går bra ändå:p
Nä nu ska jag se om jag kan se nån film med jocke innan det blir sängen
Trevlig kväll!
Panthögen:p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!