2/11

I går jobba jag min första dag på denna vecka och gick kväll..det var en lugn och bra kväll=)
Och jag satt extra länge hos en av pensionärena...det är så skönt och prata med någon som upplevt samma sak..att få höra någon annan som har panikångest..Tydligen finns det tabletter för det men det har ingen läkare sakt till mig..å jag orkar inte skaffa nå heller för jag har levt med det så länge utan tabletter..

Idag jobba jag andra dagen och då fick jag sov morgon och börja inte förren halv tio..så det var skönt!..har följt med en pensionär till Umeå idag..Och jag har varit så grinig när jag kom hem..haha..för var dö hungrig!!
Taxin var för de första sen på morgonen och han tyckte inte vi skulle ha me rullatorn för det finns rullstol på sjukhuset..okej sa jag..tro det fanns nå när man kom dit nää så han bara lämna oss och stack hjälpte oss inte alls inte..idiot!!sen fick man vänta på taxin över en timme hem också..å han hjälpte inte heller..tror du man var nå less!!Skulle sluta tre men sluta 20 över 5..det gjorde inte så mycke..
Så nu har man helg igen..! mycke skönt!
Har hunnit vara och träna ikväll..satan så svag jag var i benen efterråt:p..men det är ett tecken man har träna hårt!

Säger bara Luleå Hockey...Shalala!!!jag har inte tjata så mycke om dom för dom vinner ju nästan jämt men därför man borde göra de:p...men dom vann ikväll alla fall..Fy fan vad dom är bra!! Dom äger ju!
Vem är det bästa laget i Elitserien Jo LULEÅ!!!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!