21/12

Nu är denna dag över:p..Idag har jag jobbat fast jag egentligen var ledig..men det gjorde ingenting..jag har haft en bra dag allafall=)
Nu är det inte så länge kvar till jag far hem och träffa alla underbara! shit vad jag längtar!...
Mitt bittra och ledsna jag är över nu och jag mår så bra igen=)
I morgon har jag en lååång dag framför mig..jag jobbar 11 till halv tio..har mötes dag i morgon..men det gör inget med en sån lång dag då går timmarna fortare:p
Skönt att slippa stressa i år med att fara och flänga som förra året där jag bara vara hemma en dag..nu kan jag ta spendera mycke tid på min familj=)..förra året blev det ingen tid för vänner=(...men detta år ska vi ut på juldagen och det kommer bli nice!
bilder från Juldagen 2008 <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!