7/12

Fy vad jag är Duktig!!!
Måste fan skryta på mig själv ibland:p..Igår idas jag inte göra nå mycke alls!..men i dag då jäklar jag varit grym!Haha..
Jag Har nämligen städa ur kylskåpet idag..å det tog sig sin lilla tid:p..Men det var inte frächt där kan jag lova..jag rensa de där hålet som tar bort allt vatten eller vad den nu gör..Där var det för Jävligt äkligt!..jag andvände tops..Jag Torka och skölde av glasskivorna och tog bort listerna på dom..ja en riktigt rengörng!..så nu är det så fint i kylen..får se hur länge det håller:p...jocke kan vara duktig att när han tar fram nått från frysen så lägger han direkt i kylen på glasskivorna..det blir sina läckra spår då:p..hehe..
Sen har jag hunnit diska, dammsuga och skura=)..har tagit över allt förrutom vardagsrummet..det får Jocke ta:p..nått måste han väl göra!..Så nu sitter jag här helt ny duschad och ska snart göra mat..det blir kyckling och så tänkte jag göra nå sallad till=)..Sen blir det fara iväg och jobba..skönt och starta veckan med att jobba kvällar:p..hehe..
Se ya later !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!