Dag 13 - Den här veckan

förra söndagen: var jag ledig så tog det mest lugnt och sen träna jag..var och prova spinning för första gången..cykla i 35 minuter och stanna inte en ända gång..jag är så inpad av mig själv:p för jag har noll kondis!!men sen hade jag ont i flera dagar efterråt!
Måndag: så jobba jag kväll gjorder inte så mycke under dagen städa typ!
Tisdag: Jobba jag också kväll!
Onsdag: jobba jag till halv tre och sen på kvällen så var det månads möte på tjej jouren=)
Torsdag. var jag ledig så städa lite här hemma och sen var jag och träna på kvällen.
Fredag: jobba jag till halv fem och sen på kvällen tog vi det lugnt och såg Idol finalen=) Grattis Jay du är grymast!
Lördag : jobba jag delat så tog det lugnt och låg på soffan dom timmar jag var ledig å sen på jobbet igen å jobba kvällen..
Igår söndag tredje advent: Jobba jag till halv fem sen tre rätters middag=)och sen bara lata och se beck!
De var min vecka! gör inte så mycke kul..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!