Dag 15 - Mina drömmar

Jag har inte så många drömmar men det finns en då några grejjer jag drömmer om..
Min högsta dröm att flytta till Luleå<3...att få bo nära mina vänner och familj!
Jag skulle vilja skaffa ett hus och barn..å  detta liv vill jag dela med Jocke<3
Att jag får ett jobb som är lika bra som jag har nu som jag kan trivas med.
Jag vill även ha hund och katt (fast det har jag redan)
Jag vill ha en skoter och en stuga som bara är min eller våran ska jag säga.
Men framför allt att jag får vara frisk!
Jag vill resa utomlands och jag vill åka på skidsemester..det hade varit underbart!
Det är vad jag drömmer om=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!