Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Min alla födelsedagar har varit bra=)
Men en som jag inte glömmer är när jag fyllde 20:p..jag minns att jag längta till den dagen..man kändes sig stor..haha..Man fick gå på bolaget:p
På dagen fika vi hos pappa då var det folk som kom fika och hade det trevligt=)Jag minns att av mina kompisar så fick jag en rosa dildo..haha..det var ganska kul:p..Vi satt utanför min mamma och drack och det var en solig dag=)..Min bror hade klanta sig den dagen och rammla av sin cross och for på lassa men inget brytet eller någonting bara att han var väldigt öm..men han var nåjjig innan..söt bror!
Det var härliga tider det!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!