Dag 19 - Detta ångrar jag

Det finns ingenting som jag ångrar utan kankse velat göra annolunda..saker som man borde tänkt lite längre:p..men det är lätt och varar efter klok..det jag hade velat lite annolunda är vissa gånger jag festat..det finns gånger jag inte minns hur jag tog mig hem å det känns lite skrämmande efterråt för man vet aldrig vad som har hänt med mig..men jag har alltid tagit mig hem och det är huvudsaken..kankse borde druckit lite mindre då när det hände..men jag hade så otroligt kul ändå:p..ändå fast man ibland vaknar och har ångest..
Sen har man väl nån gång sakt saker som ploppat ut utan man änns tänk sig för innan som kankse var onödigt å säga..
Man har väl gjort många saker som man önkat liite annolunda men samtidigt så gör det inget vi är alla människor och nån gång gör vi alla fel..
Så man får bara ta lärdom av det och får en och tänka bättre..så ibland är det bara bra att vissa saker händer så lär man sig!
Man lär sig så länge man lev!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!