Dag 3 - Mina föräldrar

Jag älskar min mamma och pappa mest på denna jord! De är dom som har skapat mig och tagit hand om mig på bästa sätt..dom har gjort så jag är den jag är idag=)Jag skulle aldrig klara mig utan dom!
Jag är så stolt över mina föräldrar!!
Men detta är mina föräldrar




Pappa heter Jan-Olof Thelin och han är född i Hudiksvall men där bodde han inte så länge. Han är näst äldst av 4 syskon, Anna-Lena , Sven-Ivar och Anna-Karin..Ja dom har alla dubbel namn:p..dom växte upp alla på örneset i ett hus med sina föräldrar Ulla min farmor som var min bästa vän dog när jag var 13 och derar pappa Einar min farfar som dog när jag var kring 3 så har inte så mycke minnen av han..
Vad jag har hört av både farmor och pappas syskon och mamma så var han en ganska busig pojke men ändå ganska snäll=)Han träffa mamma när dom bara var 15 år...pappa och mamma tåg luffa egenom europa när dom bara var 15 år!
Pappa jobbar på Siemens som projekt ledare..fråga mig inte riktigt vad han gör för jag förstår mig inte på de..haha..Han är väldigt duktig med det han håller på med och tydligen så kan pappa vissa saker som inte någon annan i Svergie kan..Han lever för sitt jobb!
Hans intresse har alltid varit att åka slalom..istället för att resa utomlands och sola har han valt i stället fara i väg på skidsemster en vecka=)
Han gillar vara ute i stugan och pyssla för sig själv:p
Jag och pappa har gjort mycke tillsammans han tog med mig över allt när jag var liten..men vi har gjort mycke hela familjen också=)
Pappa har varit väldigt sträng mot mig när det gäller tider och ville alltid veta vart jag var..tills jag då blev 18 och myndig..eller ja jag gjorde nästan som jag ville när jag börja gymnasie..Men jag uppskattar i dag att han var det för nu vet jag hur rädd han var och är mig och det var så bra att ha en pappa som kunde komma å hämta en och han brydde sig om en=)Jag och pappa har alltid haft bra kontakt och jag har och kommer alltid vara pappas flicka=)
Pappa är väldigt snäll och givmild(när han vill de)..han ställer alltid upp och jag kan prata med pappa om det mesta..Han är väldigt klok!
Det bästa är att han är min pappa<3




Mamma heter Elisabeth Thelin(har ej idas byta efter hon skilt sig från pappa)...Hon är uppväxt i Luleå med sin äldre syster Marianne och sina föräldrar mamma Annie min mormor som dog för några år sen och pappa Åke som den är den som lever idag=)
Min mamma var mycke söt tjej som ung:p och hon var väldigt snäll och ganska ordenlig:p
Mamma är sjuksköterska och har jobba på lassa i många år men även på sunderbysjukhus..på grund av förslitnings skador på armarna så jobbar hon idag på ljusbehandling, alltså dom som har hudsjukdomar och hon gillar sitt jobb mycke bra=)så när man är sjuk och har nå funderingar kan man fråga mamma..hehe:p
Jag och mamma har inte haft så jätte mycke tid tillsammans för jag bodde hos pappa mest men vi har ändå gjort saker tillsammans..Vi har varit utomlands tillsammans i två veckor i Grekland, det var första gången jag var utomlands:p...Men det är mamma jag är och shoppar med och går och fikar med..för det är inte riktigt pappas grejj..haha..
Men när mamma flytta till sunderbyn så då kunde jag vara hos mamma när jag ville när det var gång avstånd..Jag har alltid fått göra vad jag ville för mamma de därför jag ville vara hos mamma mer när jag var tonåring:p
Min mamma kan jag skämta om allt och prata om exakt vad jag vill=)Jag är glad att jag har bra kontakt med min mamma=)
Mamma är den mest givmilda person jag vet!
Jag är så glad att hon är min mamma<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!