Dag 5 - Vad är Kärlek

Kärlek för mig är det bästa som finns!Det går inte leva utan kärlek..Det är det livet handlar om att ge och ta emot kärlek..Kärlek är något vackert..det är svårt att riktigt vad kärlek är men det är en skön kännsla det pirrar som i kroppen man mår så bra av det=)

Det finns olika sorters kärlek..
Kärlek till sina föräldrar det är bästa! att få att känna sig älskad av sin föräldrar..det är ju av sina föräldrar man blir skapad till den man är, Dom tar hand om en livet ut..Jag älskar mina förldrar<3

Det finns även kärlek till den man är tillsammans med..Jag älskar Jocke otroligt mycke<3 Han får mig och känna mig vacker och se mig som den jag är, vara med honom blir man så varm och Jag skulle inte vilja vara utan han

Sen finns det syskonkärlek mitt kött och blod..Man tar hand om sina syskon och man skyddar dom och står upp för dom..Jag älskar mina syskon så mycke även om inte alla är änns riktiga..

Kärlek till sina vänner!Utan vänner skulle livet vara så trist..Jag älskar mina vänner!Vi har så kul tillsammans och jag kan lita på dom till 100%..står alltid kvar om man behöver en

Kärlek Behöver man varje dag och hela tiden..Kärlek får en och skratta..har man kärlek så bryr man sig inte så mycke annat..
Kärlek Ska vara enkelt men det är inte alltid det och i lbland så bråkar man men kärleken övervinner allt och det går över det dåliga


Tack för att ni finns för mig och för att jag får känna mig älskad..Utan er skulle jag aldrig klara mig!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!