Dag 8 - Ett ögonblick

Det finns många ögonblick i mitt liv som helst man skulle kunna berätta..man har så bra många minnen=)
Men det finns ett ögonblick som man nog aldrig kommer glömma och som förändrade våra liv!
Det är när Amanda kom till världen..det minns jag så väl!
Jag kom ihåg att jag vakna att jag hörde nå ljud och pappa och Maria var uppe..Maria skulle bestämt gå och duscha innan hon for på BB..haha:p..
Man klev upp och ser Maria står och ta på sig skorna..Nu var det dax!! Dom for och jag gick och la mig igen..Man tyckte det var så spännande..å ligga vänta på att dom skulle höra av sig och veta vad det blev:p
Sen på morgonen jag minns inte vilken tid fick vi veta att vi fått oss en lilla syster=)..Det var den 21 September 2000=)Jag var 14 år då..Jag tyckte det var jätte kul och få en liten syster..
Vi var sen och hälsa på bb där jag fick se henne för första gången..våran egen lilla syster!
Hon var så jäkla söt! Hon är var då den sötaste jag någonsin hade sett!
Jag minns att vi skulle bestämma namn till henne och Maria fråga om vi hade nå förslag och vi satt och tänkte..Brosan ville att hon skulle heta Leja(vet det tusan hur det stavas) för det hette prinssesan i star wars..haha:p
Vi kom inte på nå och då kom Maria på Amanda men vi alla tyckte det var så fult..men vi hade ju inga andra förslag så det blev Amanda och nu är man så van:p..
Jag kom ihåg en dag när Amanda upptäckte sin hand och hon verkligen stirra på den hur länge som helst..haha..hon var så söt!!Har kort på det hemma hos pappa i ett album..
Hon var verkligen bedårande när hon var liten och hon är det bästa som hänt våran familj=)
Idag är hon tio år och fortfarande söt på så klart:p
Men dom växer sååå fort!
Jag har massa foton på henne när hon var liten i mitt album..försökte ta med mobilen men gick inte så jätte bra.
Men det var ett bra ögonblick när Amanda kom till världen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!