Dag 9 - Min tro

Jag tänkte skippa denna men orkar inte skriva om nå så lägger väl några rader på denna..
Jag tror inte på Gud eller nå å inte heller på djävulen..Ja kankse mer på djävulen då..för jag har haft så jävla mycke mot gångar och går det bra med det ena så är det dåligt med annat..
Jag har prova bett faktiskt när jag var yngre..men det har aldrig funka så därför tror jag inte på det..
Jag skulle vilja tro det finns en himmel och helvete..Jag tror egentligen inte på nå paradis man kommer..men det är skönt och kunna tänka det..För jag mena tro jag inte på gud så borde ju inte himmlen och helvetet finnas?!..
Jag tror bara att vi finns kvar i luften, som en vind.. att man bara är med dom nära och kära..
Eller så tror jag att man åter föds till en ny människa man blir en ny individ..med nya prövningar..
Det är svårt och veta..Men jag ids inte gå och runt och tro på nått man inte vet finns, som gud..Men jag kan inte heller bevisa att Gud inte finns..så de är lite knepigt!..men vi kommer aldrig få veta heller!!
Sen tycker jag att alla borde ha samma tro..det blir jobbigt om man ska ha olika..det blir mycke konflikter för att vi har olika tro..tro fan det skulle underlätta om alla hade samma tro..Tänk Muslimska kvinnor, shit dom skulle slippa slöja och bli förtryckta..
Fatta:p
Ja jag vet inte..jag vet inte helt säkert vad jag tror på..
Jag tror på mig:p å på kärlek

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!