Julen=)

Julen var underbar!synd att tiden går så fort=(..
Så här såg min jul ut.
Jag vakna gansk någolunda i tidigt..ställde mig i duschen då jocke kom hem..jaha då hade han magsjuka!blää..så han la sig och sov..sen tog jag med mig alla mina julklappar och drog iväg=)Jocke hade varit snäll och tanka bilen åt mig<3..Lyssna på musik i bilen och sjöng å det var så bra..men så klart måste det ju hända nått med mig..Lilla jag lyckas som sakt alltid med något..ser nått längre fram och ser sen typ 4 renar på vägen..jag bromsar men det är så halt så bilen går inte få stopp på så får ju rå panik å bromsar ännu hårdare å börja som bilen röra sig fram och far lite på andra sidan på vägen men det står renar på hela vägen så till slut väljer jag och väja och far i diket..jaha inte igen tänker jag å fan då!kliver ut och har snö under knäna men som tur är så står det en lååång jäkla tradare och en bil på andra sidan vägen..
Jag hade gode lust och springa fram till renarna och slå dom!..va fan gör dom på gatan!..haha
Men i allafall så fråga killen i långtradaren om jag hade nå spändband eller nå å självklart har jag inte det..men han hitta under lastbilen i en låda som..självklart var den fastfrysen och tusen år gammal aldrig andvänd..men till slut fick han loss den och tog lätt upp mig..tänk att det finns snälla människor..Jag hade gärna bara krama han eller skicka en blomma..Tack till dig snälla kille!!
Så då var det bära i väg igen..det gick då bra sen..men tårarna kom sprutande efter ett tag..kände jag var mest värdelösaste människa..Jag blev nog lite chokad efterråt kankse..
När jag kommer till lule så hämtar jag pappa på jobbet och vi for på stan å vanka omkring å gick på bolaget..kan säga min telefon gick varm denna dag..shit!den som alltid är tyst annars:P
Jag skjusa pappa sen till frisören och jag for och hämta mickes hos dan...Det var nog det bästa av allt att få kramas med min storbror som man inte sett på över 1,5 år...sen var det kul och träffa dan..han är så fin<3min extra bror=)
Var i byn nästan hela kvällen sen käka mat och så spelade vi wii tillsammans hela familjen, ja förutom johanna som inte var hemma=(..hade svin kul och skratta i massor..gu vad jag har sakna dom allihopa och sakna alla samlade..å micke förlora min sina två yngre syrror..haha..For sen till klotski min gamla vän:P och prata..Jo öppna öven julklappar som vi fick av pappa,maria å amanda..å amanda ville ju vara tomte och dela ut dom..haha..söt pandan!
Julafton så for jag, Micke och pappa på graven till farmor och farfar å mindes lite<3...Sen for vi runt till faster och till farbror å önska alla en god jul..det var mysigt<3
Sen släppte pappa av hos mamma=)Min moster och två kusiner var där å vi åt massa julmat och hade massor med disskutioner..det var jätte kul å träffa dom=)å öppna förstås julklappar..mamma köper alltid så mycke till mig:p
Sen följde jag med brosan och Klotski kom också med till en av mickes polare där vi drack öl och snacka..=)
Juldagen så följde jag pappa,maria och amanda och åt hos majja å sören min favvisar<3 åt jätte god mat!
Sen blev det förfest hos charlotte och sen cleo..vi dansa i massor..Hade svin kul!hade en några killar efter mig å det brukar jag inte ha..jag var som het..hahaha...så kom en gammal klass kompis fram och prata med mig å viller kramas..Idot tänkte jag bara!..han var inte så snäll mot mig i skolan när jag var mindre..Men det vart en super kväll!Hitta sen en 500 på tasty fatta om jag blev lycklig!!snacka om tur ändå:p..de var nån fyllebunt som tappa den..
Söndag så var man liite bakis men inte mycke..brosan mådde inte bra..haha..jag for och åt i byn och sen for jag till klotski å såg film å käka godis..*mm* älskar kioskpiraten!
Måndag morgon drog jag mig hemmåt igen och jobba sen kl halv tre:p
En super jul med god mat och fina julklappar och det bästa sällskapet!
Tack alla Älskar er i massor !! <3
Tog typ inga bilder men fick nån sen tog maria som hon skulle skicka:p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!