Snowboard

När jag gick från träningen i Torsdags så gick jag och dag drömde om att åka snowboard=)
Det var länge sen man åkte..Förut åkte man hur mycke som helst!Men tyvärr har det blivit mindre och mindre och det är synd..Jag älskar verkligen åka snowboard!Det är sån befrielse och ställa sig i backen och åka..det finns inget härligare! Så himmla skönt!
Oj vad jag skulle vilja ta min bräda och åka!!
Det är bara synd att jag har ingen jag kan åka med här Lycksele..men jag ska jäkla ta mig till backen och åka..får åka själv..Nu när jocke jobbar i backen blir jag inte jätte ensam..
Jag saknar våra skidresor vi familjen gjorde tillsammans..Jag saknar snowboard åkningen över huvudtaget!
Har brädan i byn men den ska med mig hem efter jul=)

I Love Snowboard

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!