16/2

Gjorde inte så mycke igår..städa och diska lite och hade öppet ballkongen och köket..gu så skönt de va!..å lill Simba hade så kul ute i snön..han ser så rolig ut för han har ingenaning vad de är för nå!..haha..stod och titta på han länge..å han var så ostadig när han balanserade på kanten på räcket..han är inte så smidig min kisse..haha..men han är så söt!..han har legat å myst med mig å nu ligger han vid tanjentbordet och kollar på skärmen när jag skriver=)
Jobba kväll igår som var rätt spänande!..haha..var i andra gruppen å en tur jag aldrig varit på..så de var ganska på pricken man blev klart med allt..haha..

Idag har jag varit så jäkla trött hela dagen vet inte varför...men fick mig en go semla på fikat så jag är nöjd..haha...å så nu Äntligen!är jag inne på stämpel klockan..så nu slipper jag fylla i papper å skit!..får se om början av denna månad också kommer in i klockan blir spännande å se på lönen!
Jag känner mig lite stressad just nu..har slängt i mig lasange som jocke har gjort=)..jätte gott!..så har han köpt blommor åt mig sötisen=)..han har nog dåligt samvete för han inte köpt nå på alla hjärtans dag..
Nej nu måste jag bara kila jag ska på tjej jouren
See Ya!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!