18/2

Har inte hänt så mycke idag :p
jag har städat som vanligt!..tycker jag jämt städar när jag är ledig..så nu är de så fint!..nu känner man lugnet..jag får alltid panik när de är stökigt å veta hur att man måste städa..får se nu hur länge de håller sig så här rent...haha..sen har jag tagit mig en skön promenad..det har varit jätte härligt väder ute=)
Så sen tog jag en välförkänt middag ja å jocke :p..gu så vad jag gillar personalen på frasses dom är så gulliga=)
Så nu har man bara legat å slöa sett simpson som är bland världen bästa serie enligt mig :p

Min kisse är så söt!..han har fått ett eget litet hem..han ligger på en kartong på stolen

Sen vill jag bara säga att vad jag diggar dig Gullan<3..så söt som tänkt på oss å när vi träffades sist..det måstes göra om när jag kommer=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!