21/2

Det var en trevlig kväll igår ändå.
Jag , Jocke och Nicke satt här och drack spela lite kort å hade mysigt..sen satt vi och kolla på melodifestivalen som sög balle tyckte jag!...jocke satt rösta på rock tjejerna och jag på darin och nicke på dom där sarek look a like brudarna..jag vart jätte paff att dom gick vidare..å så darin=)..men låten var inte så bra men de bästa som var med...de är rätt kul när man tycker olika det kan bli en jäkla fajt..haha..
Åkte sen efter tag till hotellet..som var mycke billigare än vad jag trodde att de skulle kosta så de var super..så vi tog oss en öl..och så dansa jag i massor!ibland med en tjejkompis å nicke som var trevligt slapp man vara själv..men jag har inte problem å dansa själv så jag kunde stå där själv..haha..å så dansa ju jocke också med mig som var roligt..jocke dansar som aldrig..hehe..
men de fanns ju konstiga typer också..en som bara kom å tog tag i mig börja kladda å dansa..han var ganska så onykter!..men han var lite läskig!
träffa folk man känner och som man inte sett på ett tag som var jätte kul=)
Efter krogen så var de fylle mat på statiol som gällde..haha..
Å resten vill jag inte tala om. Vill bara helst de försvinner från min näthinna!å de är inte att jag gjort nå pinsamt jag höll mig ganska bra igår..var lagom rund under fötterna och jag drack till och med vatten på krogen som jag aldrig gör!
det är bara en sak som jag inte vill tala om bara!

Idag har man vart inte alls mycke bakis..mådde hyffsat bra!..men nå kände man säg lite sliten och uttårkad!
Så vi har varit och ätit pizza med jockes släkt och famlij..för åsa fyller idag=)..Ett STORT GRATTIS till dig åsa!
så det var jätte trevligt..å Sara bjöd mig och jocke på mat..tack snälla söta Sara för de!
Nu håller jag på tvätta
måste kila ner till tvättstugan nu..hejs!



Kommentarer
Helena

Fick den av micke i present :) Visst är den grym!! ;)

2010-02-21 @ 22:57:21
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!