3/2

Skönt att vara ledig idag=)...men jag fick ändå inte sova länge för telefon ringde kvart i åtta..kände inte igen nummret trodde de var från jobbet paniken klev jag upp och kolla mitt schema fick bara för mig att jag kankse jobba idag..men gjorde jag inte..å jag ides fan inte svara..nog ska de vara ändå när man väl är ledig så ringer dom!..men de var från bemanningen..dom lämna ett medelande å ville att jag skulle jobba hela dagen..dom har inte ringt på flera flera månader..less som fan försökte man somna om..å de gjorde jag men vid tio orka jag inte sova mer klev upp och fika..
Idag har jag inte varit ute en ända sekund!..orka fan inte!..har diska å städa upp lite..sen har jocke bängla med min dator så nu har jag en annan..nog för att jag gilla gammla bettan=(..men hon hade virus å var så seg!
sen har jag suttit sett på play 6 på paradishotell..och de var dom sista avsnitten..jag ser alltid på internet för de är så jäkla mycke reklam som man inte orkar med!..
Så har Jocke gjort kladdkaka och vi har suttit och ätit de med grädde och en enerig dryck=)gott gott!!
Jaa de här med att bara äta godis på lördagar verkar gå dåligt och de med min promenader med..men de är ju så kallt!...men jag orkar helt enkelt inte när man är trött efter en hel dag på jobbet å när man är ledig så vill man bara ta de lugnt..har som inte inspration och träna och ingen att träna med eller jo jocke..får försöka med han..men året har ju som sakt börja så=)
Så just nu så sitter man här och lyssnar på hur kisse låter i sömnen han är så söt=)
Vart förvånad idag Anna ringde å surra med mig ett tag..så kul att mina lulebor hör av sig=)..jag borde bli bättre på de=)
Så har jag och Jocke fått inbjudningskort till Johans och Petras bröllop..å så fint de var=)vart så glad när jag fick de...hoppas vi kan gå på de men de ska inte bli några problem tro jag :p...men de kommer säkert bli super!
Sen vill jag bara säga GRATTIS Anders och Vicky till Förlovningen!..hur kul som helst!..har bara suttit å vänta på att dom ska göra de..nu väntas bara giftemål..haha..nää vi prata om de jag och vicky idag...de är dyrt och ingen priotering..men man ska aldrig säga aldrig!

Se vad som händer i morgon..typ ingenting som vanligt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!