7/2

Det var en lugn kväll på jobbet..men som alltid så känner jag alltid stress insidan av mig...jag vet inte varför men den finns där..jag skynda mig hem för få besök..satt mig vid datorn öppna mig en kall öl och lyssna på musik så var man igång..Ac kom efter ett tag men var tvungen för att fara snabbt igen=( ..de var nå problem med någon men glad att hon titta förbi=)...folk festa med ingen hörde av sig och ingen som vill vara med mig=( ..så de blev att jag satt själv och den ända som häll mig sällskap var katten som kom i min famn..men hej de är väl bättre än inget?...å han lyssna allafall..jocke var bakis fortfarande å var inte specielt social satt bara å spela..så satt där och blev mer och mer ledsen..Jag hatar de här!...jag vill inte ha de så här..varför kan jag inte komma dit folk bryr sig å vill vara med mig..SNÄLLA ge mig ett jobb i luleå!!!
Jag HATAR denna pissiga jävla stad så mycke!..kommer alltid göra de!..jag trodde att i en liten stad så höll man ihop å att man skulle kunna komma in bra å få vänner..men tji fick jag..uch!jag blir bara mer och mer less på denna stad och på människorna här!
För ni som är ensam förstår mig hur frustrerad och less och ledsen man är när man är ensam....
Å just nu vill jag tycka synd om mig..så de så!

Tänkte kolla om de fanns repris på melodifestivalen på nätet
Hej Då!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!